Sunny Beach Bulgaria, Den Glade Viking !

Kom nyss hem från skolan sitter här framför datorn och tänker på sommaren 2011 !
det enda som kommer upp i mitt huvud är Sunny Beach ! <3
fan vad jag saknar det de var som att det hela var en dröm, gillar du att festa 24/7 ligga och steka på stranden och äta på fina restauranger och bara leva livet är det platsen för dig kan jag lova ! ;)
ska åka utomlands till sommaren funderar seriöst på att åka tillbaka !
korgarna och Discona där nere är bara awesome ! du måste uppleva det för att förstå vad jag menar ! ;)
men det bästa discot jag var på var DEN GLADE VIKING the only place were it's aloud to dance naked on the bar disco Lazur var också ganska amazing ;D
ett otroligt ställe att åka till för dig och dina kompisar anbefallas starkt ! :)
slänger upp lite bilder från Bulgarien-Sunny Beach 2011 !
Poolen utan för vårt hotell ''Iskar''
bilder från staden gamla Nessebar som ligger en bit utanför
Sunny Beach.
Disco ''Lazur''
Inne på ''Disco Lazur''
Inne på ''Kung i baren''
Några drinkar ;)
''Aqua Park''
Sist men inte minst självaste Sunny Beach ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0