Partydödare! -.-

Hade en otroligt trevlig och rolig kväll i går ! :D
vissa fulla folk asså som ska börja snacka om alla sina problem på fyllan och skapa drama och skit seriöst blir så trött påt! -.-  om du vill snacka om dina problem och lägga upp hela ditt liv för en person gör det när du är nykter då för du skulle aldrig kanske gjort det annars, men det är väll sanningen som kommer fram när man är full har jag hört! ;)
partydödare säger jag bara! -.-
men tack för en lyckad kväll Jossan,Emma,Julia, Erika, sassi och resten av folket jag hade otroligt kul! :)
i dag blir det bara att plugga bil teori och typ kolla film ^^
Får bli en bild på mig, nicolina och sassi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0