Modevisning i morgon! :)

Sorry att jag inte har bloggat på ett bra tag men har en del att göra plus att herr förkylning har varit här på besök kan inte komma ihåg att jag har bjudit hem honom... ? så nu sitter jag här och dricker te och knarkar halstabletter en riktig trevlig alla hjärtans dag eller neeh! har inte firat denna dag något särskilt asså får väl ta och fira den ordentligt nästa år ist! :) I fredags blev det fest med mina babes Lisa, Nicolina , Emma och Jossan riktigt kul var det, jossan påstår att jag gjorde saker som jag inte kommer ihåg hmmmm? resten av helgen har jag bara legat i soffan och degat med herr förkylning -.-  I morgon ska jag gå modevisning ni kommer väl ihåg att jag har nämnt det tidigare? men iaf ska jag vara modell för en dag typ, jag ska bli sminkad av en stylist, friserad av min bästa vän Jossan som även är frisör och så ska jag gå för klädes märket Sportshopen inte direkt det märket jag ville gå för men aja det blir nog bra endå! :) Om det blir några bilder som det antagligen blir så lägger jag självklart ut dom här på bloggen! men nu ska jag dricka upp mitt te, göra i ordning allt för i morgon sedan hoppa i duschen och hoppas på ett mirakel att jag vaknar upp frisk i morgon, jag menar hur kul är det att gå runt och hosta som en idiot när man ska gå modevisning hmm inte kul alls! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0